Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deler får man i bøtter og lass til begge, så det er ikke noe problem. M03 er lettere å skru på (brukes bare to typer skruer på hele bilen) og dele bilen for å komme til diffen. M05 kommer originalt med styring som er veldig slarkete og bør oppgraderes, og den tåler nok hakket mindre enn M03 også. Akselavstand endres lett på begge biler. M05 krever som sagt oppgradering av styring og litt mer jobbing med setup for å fungere like bra som M03. M05 har fordelen av å kunne bruke 3Racing sin nye tette drevdiff, selv som er jeg godt fornøyd med TA03 kulediffen.

Uansett hvilken du velger vil du nok ha det moro.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Eg har begge ( M03 og M05), men liker best M03. Synest den er bedre på banen, og ser "bedre ut" enn M05. Sikkert mange med forskjellige meninger her, og det e smak og behag
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
        Deler får man i bøtter og lass til begge, så det er ikke noe problem. M03 er lettere å skru på (brukes bare to typer skruer på hele bilen) og dele bilen for å komme til diffen. M05 kommer originalt med styring som er veldig slarkete og bør oppgraderes, og den tåler nok hakket mindre enn M03 også. Akselavstand endres lett på begge biler. M05 krever som sagt oppgradering av styring og litt mer jobbing med setup for å fungere like bra som M03. M05 har fordelen av å kunne bruke 3Racing sin nye tette drevdiff, selv som er jeg godt fornøyd med TA03 kulediffen.

Uansett hvilken du velger vil du nok ha det moro.
        Basert på det du skriver her, så tror jeg fasktisk jeg går for en M03! Styringen er bra på den altså?
        2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

Comment

• Den funker som bare det rett ut av esken.
          Hvis du vil ha noen tips angående setup, options og bygging så står det meste du trenger å vite her:

Comment

• Er det andre butikker en RC Land (Oslo) som har deler og karosseri til Tamiya M-chassis ??

Comment

• Nortrading.no har noen deler ihvertfall.
              John Henning Østbye
              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Det er lite m03 kit å få kjøpt nytt virker det som? Skal ha kittet med mini cooper i. Er ingen på ebay og fant ikke på rcmart.
                2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

Comment

• Tror ikke de blir lagd lenger. Men det hender det kommer noen på ebay så er bare å kikke innom engang iblandt
                  John Henning Østbye
                  Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Butikken i Skovveien hadd både deler og biler sist jeg var der, men det begynner å bli en stund siden.

Comment

• Er stort sett bare M05 i nettbutikkene ja.
                      Beste stedene å finne en M03 er nok på ebay eller kanskje på tamiyaclub.com.
                      Det hender det ligger noe på finn.no også men der er det som regel helt andre priser.

Comment

• Knall bra med egen forumsdel for M-Chassi.
                        Men kunne "noen" gjort en liten jobb med å flytte poster inn hit?
                        Eller kan jeg få midlertidig tilgang slik at jeg kan flytte litt tråder?
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• vis noen lurer då har jeg noen alu armer og div annet. ta kontakt vis du er int

Comment

• Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Meget pent eksemplar

Comment

• Søndag 12 August er det M-chassis uteløp på Sørlihavna .
                                Regler :
                                Tamiya M-Chassis FWD , Gummihjul , STD Blank 540 , orginal dreving .

Kom igjen og meld dere på . Vi var 6 stk som kjørte forrige Onsdag og det var jevnt og veldig morro .

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X