Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil bare minne om at påmeldinga går ut om et drøyt døgn. Foreløpig er det påmeldt 20 M-chassis førere, henholdsvis 11 i std og 9 i børsteløs. Så dette ser ut til å bli en bra dag med mye kjøring og sosial aktivitet.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • Ser desverre ikke ut som jeg rekker å bygge den nye M-05 til søndag, men satser på å ha den klar til Lillehammer om 2 uker
      Capt. Slow
      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
      Team GoSlow

      Comment


      • Hei
        Kan noen fra Gjøvik fortelle når løpet på Søndag begynner ?
        Har litt og si for oss fra Oslo .

        Comment


        • Her er et forslag til tidsskjema:


          Kort fortalt:
          Registrering og fritrening: 08:00-10:30
          Kval: 11:00-14:00
          Finaler: 14:30-17:30
          Premieutdeling 18:00

          Tidsskjemaet blir fastsatt i morgen, så vi er åpne for innspill. Påmeldte kan ses her.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • 33 førere til 37 starter ble påmeldt! 22 i M-chassis std, 10 i børsteløs og 5 i 12er. Vanvittig bra! Dette har jo ført til en del utfordringer for oss, både i form av mekkeplasser og få laget et løpsoppsett som ikke varer et helt døgn. Dette er jo første gangen vi inviterer resten av landet på løp, så vi har jo ikke all verdens erfaring med løpsavvikling, men jeg håper vi klarer å få til et bra opplegg som alle blir fornøyd med, og kommer tilbake igjen til Gjøvik når vi skal arrangere NM første helga i mars.
            Team RC Companiet - Minicupen.no
            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

            Comment


            • Hei Jonas
              Dette går nok bra , ser at det er mange hyggelige mennesker på startlista .
              Er jo ikke de værste racing klassene heller , dette skal jo bare være gøy
              Lykke til og vi sees Søndag morgen .

              Comment


              • Godt det er noen som har trua. 1:12 har blitt strøket da Espen og Roger var satt opp i feil klasse (24 i M-chassis std nå!), så da ser veiledende tidsskjema slik ut:


                Da gjenstår det egentlig bare å finne ut når vi starter. Første heat 10:30 og premieutdeling 18:00, eller skal vi forskyve det en halvtime og starte 11:00? Vi måtte kutte ned til 6 min kval heat siden vi ble så mange.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • Dette blir gøy! Legg ut en ferdig tidsplan når den er klar da. Blir det ett kort "førermøte" for oss (meg..?) som er rookies?

                  Comment


                  • Originally posted by Hans Wilhelm View Post
                    Dette blir gøy! Legg ut en ferdig tidsplan når den er klar da. Blir det ett kort "førermøte" for oss (meg..?) som er rookies?
                    Det blir flere rookies enn deg, så det ska du ikke tenke på, og er det noe så bare spør du en av oss andre
                    Capt. Slow
                    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                    Team GoSlow

                    Comment


                    • Det vil bli et lite førermøte. Jeg sender også ut en infomail senere i dag. Tidsplanen blir som følger:
                      08:00-10:30: Fritrening/Registrering
                      10:45: Førermøte
                      11:00-14:00: Kvalifikasjon. 6 min heat, 4 min pause mellom hvert heat. 4 grupper med 6 stk i std, 2 grupper med 5 stk i børsteløs.
                      14:00-14:30: Pause.
                      14:30-18:02: Finaler. 8 min heat, 4 min pause mellom hvert heat. Samme antall finaler som grupper i kval, med samme antall førere.
                      18:30: Premieutdeling

                      Det blir en lang dag, men jeg håper de fleste får det så moro at de ikke legger merke til det.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • 10:45: Førermøte/gruppebilde :P
                        John Henning Østbye
                        Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                        Comment


                        • noen mulighet for å bli med på løpet søndagen i m-chassi standard hvis jeg får det til?

                          €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                          Comment


                          • Originally posted by Runner View Post
                            noen mulighet for å bli med på løpet søndagen i m-chassi standard hvis jeg får det til?



                            Hei Rune.

                            Det er ganske fullt, men vi gjør det på denne måten:

                            Møter du opp, får du plassen min i standardklassen.
                            Møter du ikke opp, kjøre jeg sjøl

                            PS. Skal også kjøre mod-klasse, så jeg får kjørt nok uansett
                            Capt. Slow
                            Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                            Team GoSlow

                            Comment


                            • Originally posted by Gjøvikmann View Post
                              Hei Rune.

                              Det er ganske fullt, men vi gjør det på denne måten:

                              Møter du opp, får du plassen min i standardklassen.
                              Møter du ikke opp, kjøre jeg sjøl

                              PS. Skal også kjøre mod-klasse, så jeg får kjørt nok uansett
                              det er knall
                              takker og bukker, så krysser jeg fingre for å få det til

                              €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                              Comment


                              • Originally posted by Runner View Post
                                det er knall
                                takker og bukker, så krysser jeg fingre for å få det til

                                Bare hyggelig, håper du rekk det!
                                Tror vi er drøyt 30 førere påmeldt
                                Capt. Slow
                                Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                                Team GoSlow

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X