Originally posted by zabbe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-chassis forum
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
-
Originally posted by Martin K. View PostPro versjonene av M chassis er jo bare tull.. har kun kjøpt mine som ikke pro og heller kjøpt olje dempere. Ikke pro utgaven følger med alt og du trenger bare en billig servo utenom. Blå kuleledd, det er jo kjempe viktig... Vil heller som en nybegynner fått med motor, esc, kaross, + eventuelt en kontroll. M chassis RTR kita er er jo helt enkelt geniale. Jeg kjører selv uten LVC, det tar ikke lang tid før man merker dette uansett.
Comment
-
Håper å få kjørt i morra. Er nok ikke på rc land før 6tiden men det kjøres utover kvelden? Vil bli min andre tur. Første gikk såså med glatte dekk. Se video
Fått nye dekk så går nok bedre nå. Bilder av bilen her: http://barfly1976.deviantart.com/#/d2yps81
Comment
-
Originally posted by MatsNorway View PostOg det er også brukt på både Losi Streetweapon og Losi XX-4(Verdens beste 4wd buggy sånn ca
).
Shims litt for å bli kvitt slarket, så er det vel ikke gæli?
Comment
-
Originally posted by BioMechaRider View PostHåper å få kjørt i morra. Er nok ikke på rc land før 6tiden men det kjøres utover kvelden? Vil bli min andre tur. Første gikk såså med glatte dekk. Se video
http://www.youtube.com/user/BioMechLife?feature=mhum
Vi er ihvertfall 2 som skal kjøre og kanskje 2 gutter som skal være "duskedamer", så dette blir bra.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Originally posted by NoBrainer View PostTar med dekksmøring, så skal man nok få fiksa dekkene dine litt...
Vi er ihvertfall 2 som skal kjøre og kanskje 2 gutter som skal være "duskedamer", så dette blir bra.
Comment
-
Originally posted by Razer View PostVel. Det er fra M-01, men okeiOg det er også brukt på både Losi Streetweapon og Losi XX-4(Verdens beste 4wd buggy sånn ca
).
Shims litt for å bli kvitt slarket, så er det vel ikke gæli?
Ble det noe kjøring på deg Razer?
Kunne tenkt meg å prøve M-chassie selv.ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
Comment
-
Originally posted by MatsNorway View PostFørste impuls fra meg var at det er unødvendig med slik styre rack når man ikke har noen girkasse eller diff i veien. For mange unødvendige deler tenkte jeg. Men det kan jo være for trangt for en slik nittigraders arm dings.
Ble det noe kjøring på deg Razer?
Kunne tenkt meg å prøve M-chassie selv.
Jeg kan virkelig anbefale deg M-Chassis, det er der det hele begynte for meg, og det er fantastisk gøy å kjøre, alene som sammen med noen
Comment
-
Ja det vare bra med kjøring på onsdag.
Blir ganske morsomt når det er samme typer biler og nesten samme oppsettet på alle.
Den bobla fikk gjennomgå etterhvert....
KnallJeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment