Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Var knall bra i går ja, håper dette fortsetter. Var mye krom igjen på banen etterpå.
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • Originally posted by Martin K. View Post
      Var knall bra i går ja, håper dette fortsetter. Var mye krom igjen på banen etterpå.
      Tror endel av det stammet fra en sølv Mini med "det danske flagget" på taket også....

      Comment


      • Originally posted by tuborg View Post
        det er ikke noe på nett sida dems. men er det noen andre steder dem har det ?
        ingen som vet ?
        ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

        Comment


        • Planlegger folk å kjøre til Onsdag da?

          Comment


          • Originally posted by Crypton View Post
            Planlegger folk å kjøre til Onsdag da?
            Jeg har planer om å ta meg en tur iallefall!

            Comment


            • Jeg kommer
              CRC - 3Racing - Tamiya

              Comment


              • Originally posted by Crypton View Post
                Planlegger folk å kjøre til Onsdag da?
                Bobla er der

                Comment


                • Teller 10 biler her nå iallefall, så her kan det bli fart utover kvelden!

                  Comment


                  • Jeg måtte bite i det søte eple idag! Var å så på litt kjøring idag og ble frelst! M-chassis er bestilt!

                    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                    Comment


                    • Originally posted by Kjetil B View Post
                      Teller 10 biler her nå iallefall, så her kan det bli fart utover kvelden!
                      Og det ble det
                      + 40 med M-Chassis
                      Roy Bråten

                      Comment


                      • Vurderer en M bil, men lurer litt på forskjellene på disse?
                        Har sett det er forskjellige utgaver: M03M, M03L og M05

                        Noen som kan forklare meg kjapt hva som egentlig er forskjell og hva jeg bør velge....?

                        Comment


                        • M05 er den nyeste utgaven med framhjulsdrift. Den kan konfigureres med tre akselavstander. M03L er utgaven av M03 med lang akselavtsand, M03M den med hakket kortere akselsvand, og den som bare heter M03 er den av M03 med kortest akselavstand.

                          Hva du bør velger kommer vel egentlig an på hvilket karosseri du vil ha. På M05 konfigurert til midterst akselavstand bør man ha en støtfanger på chassiset bak, slik at man ikke risikerer å få ødelagt demperne ved en påkjørsel bakfra. Kjøremessig går M05 og M03 likt. M05 har litt mer slark i styringa. Lengre akselavstand kan vel også føles litt mer stabil.
                          Last edited by >Jonas<; 24 September 2010, 09:32.
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                            Comment


                            • ok, den ser bare kul ut da!

                              Comment


                              • Mange som har tenkt seg opp å kjøre i morgen? Håper på stort oppmøte!

                                Noen som har en ekstra skrue til å feste motoren på M05? Har vært uheldig med gjengene på den ene av de to jeg har. Vet ikke om det er samme skruer som M03 f.eks...?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X