HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no * Futaba 4pk
Nå har jeg vert i John Deeren ganske så lenge for og skrape rent gulvet i Kyllinghuset, og har Dritas vondt i nakken av og se bakover
Det vil si at det ble skrapt for rc kjøring og flyving, så det er bare og komme men gir beskjed når det er klart.
Tror jeg også skal bestille meg en da, kanskje to om jeg får den prisen
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no * Futaba 4pk
Jeg tok det på postoppkrav (59kr ekstra), så jeg har jo ikke betalt enda. Han skulle sende på mandag sa han. Så får vi jo se hvilken pris han har puttet på Men han har bekreftet prisen på mail så...
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
det blir kjøring og flyvning hos meg i 6 tida i kveld! Kjetil kommer. noen andre ?
du må sende sms!!!! hadde kommet jeg hadde jeg lest dette tidligere :O)
Comment