Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
-
tenke meg det.... youtube har ikkje behandla den anda. og den har holdt på i 30 minOriginally posted by xillianto View Postden midterste filmen funker ikke.....
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Når planlegger dere og reise bort ? Vist det blir tidlig, så kan jeg sikkert bli med, Må bare handle inn nye dekker osv :S Summit på 54 tanns spurdrev rev 5 akslinger og 1 dekk i filler.... Så må bli stål akslinger også (og slipper clutchen er ikke stram i det hele tatt heller)
Får sikkert også den ene pakken fra HK i morgen... 2 nye batterier og masse anna stasj (blandt anna 15m med krympestrømpe osv osv osv...)| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
redigerer film nå...løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Hva med 11-båten? Går hver halvtime før og etter...[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Har noen et batteri eller to ekstra med Traxxas plugg som jeg og guttungen kan låne mens vi er der ute? Posten har ikke fått fingen ut og sendt meg batteriene mine...
Edit:
Tar med guttungens TT-01 og noen batterier, så får vi se om det lar seg gjøre å kjøre med den. Hvis ikke får han låne min Slash littegrann. Satser på å komme innover litt etter Formel1 løpet. Det slutter i 10-tia. Tipper vi er på plass 11.30-12 tia.Last edited by atledreier; 23 October 2010, 15:07.Atle Dreier, Sandnes, 1974
Tamiya TT-01 RX-7
Traxxas Slash 4x4
Comment
-
fin fint for meg detOriginally posted by Golfie View PostHva med 11-båten? Går hver halvtime før og etter...
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Vist vi reiser tidligere (f.eks i 10 tiden) Så har jeg noen 2s batterier atledreier, ca 5 stk :P kjører 3s på Summit'en... henter de nye batteriene også idag... så da har jeg 2 sett der også...
kan fikse traxxas kobling til 1 i kveld... er hardcase, så trenger bare 1 plugg da du bare skifter over etter hvert.| Spektrum DX8|
Comment
-
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Enige der, Begge får bilene til og flytte på segOriginally posted by GrEmLiNgS View Post
Vil tro 28 motoren blir ca rett i overkant av 4.6 original...| Spektrum DX8|
Comment
-
Jeg har et par sånne traxxasbatterier liggende, men det er jo ikke særlig futt i dem da kontra lipo... dog er det ikke strøm på dem, men om noen har traxxas plug til laderen, så skal vi alltids få ladet demOriginally posted by atledreier View PostHar noen et batteri eller to ekstra med Traxxas plugg som jeg og guttungen kan låne mens vi er der ute? Posten har ikke fått fingen ut og sendt meg batteriene mine...
Skal jeg ta dem med?
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Ah, takkOriginally posted by GrEmLiNgS View Post
Får se om bilen funker og om ikke så får jeg se om jeg ikke kjøper noe nytt...
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment