Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk, Harald! Nå overdrev Jon "litt" med antall gjester da men...
    "You don't need balls to get to the Worlds"
    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

    Comment


    • Pytt sann....en null fra eller til er jo amerikanere vant til...
      I`m BACK!

      Comment


      • Originally posted by JohnnyStingray View Post
        Pytt sann....en null fra eller til er jo amerikanere vant til...
        Lurer på om det er riktig at slike arangement skal gå ut over de som venter på pølser og ikke har så mange venner.
        Stig Bekkhus 1958

        Comment


        • Originally posted by Bekkhus View Post
          Lurer på om det er riktig at slike arangement skal gå ut over de som venter på pølser og ikke har så mange venner.
          Slapp av, min gode venn! Du vil få pølsene dine på lørdag! I riklig mon!
          I`m BACK!

          Comment


          • Inboard....

            Dette kunne godt vært filmet inboard i en Rico Offshore, men det er en Fountain som tilhører 2B1 Furnibo fra Belgia. (friends of mine )
            Ikke akkurat noen søndagstur med snekka...
            Sit back, hold tight, and shut up!

            I`m BACK!

            Comment


            • Originally posted by Bekkhus View Post
              Lurer på om det er riktig at slike arangement skal gå ut over de som venter på pølser og ikke har så mange venner.
              Du hadde reist da vi var innom utpå ettermiddagen forrige lørdag.....hadde med pølser da og vi... Rasmus, Runes bissevov likte de da.....
              "You don't need balls to get to the Worlds"
              sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

              Comment


              • Originally posted by Black Pearl View Post
                Du hadde reist da vi var innom utpå ettermiddagen forrige lørdag.....hadde med pølser da og vi... Rasmus, Runes bissevov likte de da.....
                Sofus likte de også, VOVVOV
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Originally posted by Black Pearl View Post
                  Takk, Harald! Nå overdrev Jon "litt" med antall gjester da men...
                  Jeg ble litt rasket-over da jeg så antallet ja, men 120 er også voksent!
                  Du er altså omtrent like ung som en annen blondine jeg kjenner
                  Videoen var imponerende!
                  Lykke til på neste runde!
                  Last edited by Haralde66; 10 June 2010, 04:38.
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • Originally posted by Black Pearl View Post
                    Du hadde reist da vi var innom utpå ettermiddagen forrige lørdag.....hadde med pølser da og vi... Rasmus, Runes bissevov likte de da.....
                    Ja der kan du se hvordan det kan gå ,fint for sofus med en liten pølsestopp fra kjøringen han slapp nokk derved å ikke miste flere propeller den dagen.Men ingen skal kjøre bil dagen derpå fyyyyyyyy!!!!!!!Sjåast i morgen skulle hvært på pink floyd i kullås i dag men det regner jo småjævler så det tror jeg at jeg står over
                    Stig Bekkhus 1958

                    Comment


                    • Noen som skal ha med seg no skuter til modellbåtens dag i morgen eller?

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • I følge skrivet så virker det som modellbåtens dag kun er for elektro og skala båt, med andre ord ingen "løpsbåter" med nitro eller bensin. Merkelig opplegg spør du meg.
                        Frode S.L
                        1972 mod

                        Comment


                        • Originally posted by Kunta View Post
                          I følge skrivet så virker det som modellbåtens dag kun er for elektro og skala båt, med andre ord ingen "løpsbåter" med nitro eller bensin. Merkelig opplegg spør du meg.
                          Enig med deg Kunta, det er rart at det ikke vises frem noe med mere trøkk, men dette foregår vel i et basseng, så da er det vel ikke så populært med høyoktan bensin og tunge smøremiddler
                          Jeg hadde tenkt meg dit, men har fått to barnebarn på besøk som ikke er så veldig båtintreserte, så jeg får prøve å satse på neste år isteden
                          Last edited by jokko; 13 June 2010, 22:31.
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Kommer og går...

                            geu sungan-i poleom-e manh-eun geosdeul-eul yeogie ... gesimul seuledeuga bughan-ui geom-yeolcheoleom jegeodoebnida!? ttalaseoi gesimul bughanlo jagseongdoeeossseubnida.
                            I`m BACK!

                            Comment


                            • 53 6e 61 6b 6b 65 72 20 76 69 20 6b 6f 64 65 73 70 72 e5 6b 20 68 65 72 20 65 6c 6c 65 72 3f 20 3a 2d 29
                              Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                              Comment


                              • Kjøleproblemer Mathe.

                                Siste heat 35 i dag (NC2) Så fikk jeg ikke opp turtall når båten kom på vannet. Det var forbannet frustrerende siden det sto om å beholde gårsdagens plassering. Etter et par runder la vi merke til at der hvor kjølevannet skal komme ut, kom det damp og ikke vann. Tok den opp og sjekket at alle slanger og gjennomganger var åpne. Men ingenting hjalp. Det var bare å pakke sammen og være fornøyd med 5. plass.
                                Vel hjemme så skrur jeg av kjølekappen. Og gjett hva jeg finner gitt. Joda, akkurat det jeg hadde mistanke om og som jeg i forbifarten nevnte for importøren. Han trodde ikke noe på det. Jeg skrudde av tre av fire muttere som holder toppøokket med bare fingrene. Dette resulterte i at mye av kompresjonen gikk rett ut i kjølesystemet og presset vekk vannet som skulle kjøle ned motoren.
                                Se på bildene.
                                Click image for larger version

Name:	20062010292.jpg
Views:	1
Size:	67.9 KB
ID:	768253 Click image for larger version

Name:	20062010298.jpg
Views:	1
Size:	35.8 KB
ID:	768252 Click image for larger version

Name:	20062010296.jpg
Views:	1
Size:	36.3 KB
ID:	768251
                                Click image for larger version

Name:	20062010297.jpg
Views:	1
Size:	35.0 KB
ID:	768254
                                N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                                MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X