Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg har skruesettet til 2wd'en, og det virka som det aller meste var inkludert der. Jeg har ikke fått testa det nokm til å kunne si noe om kvaliteten da.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Hmm. Men det har ikke rusta?
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Ikke på den ene turen jeg hadde, men det skulle da bare mangle, var ikke vått ute engang.
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
          Ikke på den ene turen jeg hadde, men det skulle da bare mangle, var ikke vått ute engang.
          Hehe Lurer på om det er noe vits egentlig. Her jeg bor nå er det jo ikke veldig salting av veien. Og vann er vel ikke nok til at skal begynne å ruste? Går jo sikkert fortere selvfølgelig, men rust er jo jernoksid, kommer i kontakt med luft = rust.

Comment

• Dobbelpost -.- Kan slettes. Tregt dårlig nett sin feil.

Comment

• Det ruster like kjapt.banditen jeg hadde sist hadde rustne skruer ganske tidlig :/

Comment

• Originally posted by oizann View Post
                Det ruster like kjapt.banditen jeg hadde sist hadde rustne skruer ganske tidlig :/
                Hmm, nå skal det sies at det er en stund siden jeg brukte bilen, men har enda ikke rustne skruer, har kanskje 2, inni der du putter umbrako-trekkeren.

Comment

• Jeg vurderer å selge Slashen min nå jeg. Blir sjeldent brukt. Hvis noen har lyst pånN så gi et pip. Den fungerer bra og går som f...! Har 5-6 lipo bat + lader. Har ikke tenkt no pris ennå. Eneste minuset er stygt karosseri og litt slark i understell. Du ser at den er brukt! Kan brukes til delebil eller bånngassmorro

Comment

• Pris ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                      Pris ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Tenkte 2500-3000. Men er ikke 100% på å selge ennå. Er jo så morro hehe. Men har ny hobby nå, så blir ikke mye brukt.

Comment

• Hvordan får man av hex huben? Forklar det enkelt
                        Samme metode til foran og bak?

Comment

• flat skrutrekker og ben dem av.
                          Samme forran og bak
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Aluminiumshuber bak fra trx. Der følger det med stjerneskruer, hva er disse til egentlig? Kommer sikkert flere spm etterhvert

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Comment

• Skruer på HUB'n pleier å være for at de skal sitte fast.
                              Da strammer man HUB'n rundt akseln og den låsepinnen vil ikke falle ut når du bare skal skifte dekk.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Kom dere på løp i helgen gutta xD bmrk.net!! trenger flere SC folk! det er 11påmeldte atm å det kommer flere:P

Tor Martin
                                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X