Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BT50:
    Takk, tror jeg skjønte det nå 2,2 ut mot verden og 3,0 inn mot kroppen av bilen?

Vet dere om noen rene gatedekk til slashen? Noe ala de jeg linka til i første post av spm?
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Originally posted by znaky85 View Post
      BT50:
      Takk, tror jeg skjønte det nå 2,2 ut mot verden og 3,0 inn mot kroppen av bilen?

Vet dere om noen rene gatedekk til slashen? Noe ala de jeg linka til i første post av spm?
      Klipte Sand Paddles blir slicks.

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

• hihi

Eller 3S LiPo på hvilke som helst dekk og kjør en stund på asfalt, da har du også slicks.....
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Haha,
          Skal gjerne holde litt og gi godt grep fra start av

Comment

• Har jo disse da

Ikke sikker på om de passer 4x4 da, er kanskje 2.2 begge sider de der?
            Last edited by quattro1.9tdi; 30 May 2010, 11:30.
            AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
            utstyr selges klikk her

Comment

• Åssen dekk er det? Ser ut som skumgummi eller noe som forsvinner i løpet av en kjøretur :P
              Forskjellen på blå og grønn compound? Ser ut som 2,2 dekk.

Comment

• Du kan jo prøve Anaconda-hjulene til Traxxas. Ifølge andre forum skal de passe, men ikke skyt meg om de ikke gjør det.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Hmm. Får vel lese litt rundt på forum og se hva andre skriver og sier tror jeg ang. de anaconda hjulene

Comment

• Da var det full stopp for min del. Motoren takler ikke lenger belastning, og det finnes ikke motstand når jeg snurrer på akslingen. Det er forbindelse mellom polene og rotoren virker fin, så det er neimen ikke godt å si hvor feilen ligger.

Så da er jeg med andre ord på jakt etter en ny motor/regulator-combo. Hva skal jeg velge? Mamba Monster 2650kV? Novak Havoc Pro SC 3400kV (dog en del dyrere)? Noe annet?
                    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
                      Da var det full stopp for min del. Motoren takler ikke lenger belastning, og det finnes ikke motstand når jeg snurrer på akslingen. Det er forbindelse mellom polene og rotoren virker fin, så det er neimen ikke godt å si hvor feilen ligger.

Så da er jeg med andre ord på jakt etter en ny motor/regulator-combo. Hva skal jeg velge? Mamba Monster 2650kV? Novak Havoc Pro SC 3400kV (dog en del dyrere)? Noe annet?
                      Hvis du er på budsjett får du mye ut av pengene med denne comboen

Comment

• Det står at KD36 er ekvivalent med 540, men er XL motoren 550? Tenkte å gå for 550 motoren da 540 blir i minste laget i Slashen. Har en Hobbywing eZRun 80A regulator, og den er for stor for den opprinnelige plasseringa i Slashen, så jeg må måle om jeg får plass til den der. Ellers så vurderer jeg å gå for noe skikkelig for en gangs skyld, ihvertfall gå for en skikkelig 550 motor som holder en grei temperatur under kjøring og som går bra på 3S.

Comment

• Jeg har for store problemer med å kontrollere originalt oppsett, så jeg holder meg til det ja...

Men nå skal jeg begynne å lakkere chevy karosseriet mitt. Slik at den skiller seg litt ut. Skal bli artig å se om jeg får det til.

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
                            Det står at KD36 er ekvivalent med 540, men er XL motoren 550? Tenkte å gå for 550 motoren da 540 blir i minste laget i Slashen. Har en Hobbywing eZRun 80A regulator, og den er for stor for den opprinnelige plasseringa i Slashen, så jeg må måle om jeg får plass til den der. Ellers så vurderer jeg å gå for noe skikkelig for en gangs skyld, ihvertfall gå for en skikkelig 550 motor som holder en grei temperatur under kjøring og som går bra på 3S.
                            Hei, stemmer det. XL motoren er faktisk litt større enn en "standar" 550 motor med lengde på 74mm, til sammenligning er tekins nye 550 på 72mm.
                            Den drar ifølge spec 110 amp max noe som er mye, så du kunne jo f.eks velge en xl motor med lavere kv og bruke flere celler isteden(med tanke på temp).

Comment

• Er veldig fornøyd med fargevalget. Bilen blei slik som jeg ville ha den.
                              Bortsett fra maskeringsproblemer og andre lakkgreier.

Comment

• Så nå ganske bra ut det der
                                Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X