Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S50 er jo en nyere modell, med større motor og sånt enn hva s28 har.
    Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
    Bil: ingen for øyeblikket.

    Comment


    • Originally posted by Ruffs View Post
      Hei, har lest igjennom denne tråden og bestemt meg for at jeg skal ha en mta når jeg blir ferdig med mad-force-fra-2003-+endel option parts-prosjektet mitt!
      og får solgt pspen som jeg ikke bruker(noen som er intresserte?)

      men da kommer spørsmålet: jeg ser at mta-s50 har en motor på 8,2 ccm, kan det stemme?

      og jeg kommer til og kjøpe fra utlandet:http://www.modelsport.co.uk/index.ph...n&ItemID=28804
      Blir det ikke svindyrt i moms å bestille derifra?
      Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
      Bil: ingen for øyeblikket.

      Comment


      • ja det er den største nitro motoren som jeg har sett...
        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

        Comment


        • er ikke sikker på hvor stor pakka blir..
          men jeg tror ikke det vil kste mer enn 500..:wink:
          Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

          Comment


          • Jeg har sjekka litt å det ble sånn her for en jato 3.3

            Goods Total:£203.41
            Delivery:£69.00
            Order Total:£272.41

            Så jeg bare lurer på om det blir Moms, eller toll krav eller noe sånt. kan jo hende det blir sjit dyrt :sad:

            Enda en merkelig ting, det står at bilen koster 239pund på traxxas tabben, så når jeg legger den i handlekurven å går til kassen blir den plutselig £203.41 :S det skjønner jeg ingenting av
            Last edited by Brommle; 5 March 2008, 20:32.
            Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
            Bil: ingen for øyeblikket.

            Comment


            • har bestilt en liten pakke fra england før og den var ikke stor..
              toll ble 97 kr og mva var 128= 225 total...
              Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

              Comment


              • Originally posted by Ruffs View Post
                har bestilt en liten pakke fra england før og den var ikke stor..
                toll ble 97 kr og mva var 128= 225 total...
                momsen er jo en hvis % av prisen på det du kjøper, så jo dyrere, jo mer moms. så hva var det du bestilte? pris osv :P

                mener ikke å mase eller noe sånt :P prøver bare å bli sikker på dette så jeg kan bestille
                Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
                Bil: ingen for øyeblikket.

                Comment


                • Schumacher 18 CNC Heatsink Head £29.99

                  Fuel Filter - Purple Alloy Body With Sintered Filter £4.99
                  M4 Nyloc Wheel Nut - Purple Alloy (pk4) £2.99

                  100% Silicone Shock Oil - For Competition & Sport Use
                  Weight - 30 £3.75

                  Fastrax Small Body Clips - Pack Of 8
                  Colour - Fluroescent Green £2.50

                  Total:£44.22

                  P + P: £3.50
                  International Surcharge: £3.00

                  der kan du renge ut!
                  Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                  Comment


                  • hmm.. 225 totalt sier du, å du betalte 44pund, som ca er 440 kroner eller noe sånt. ser jo nesten ut som 50% hos meg iallefall da :S
                    Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
                    Bil: ingen for øyeblikket.

                    Comment


                    • Dette med moms er det skrevet om 1000 ganger rundt på forumet.
                      Men jeg kan gjenta essensen.

                      Moms er på 25%
                      Fortollingsgebyr er kr 196,- hvis fakturabeløpet er på over kr 1000,- (kr 97,- hvis det er under.)

                      Eksempel:
                      Varen koster kr 3500,-
                      Frakt kr 500,-
                      Fakturabeløp kr 4000,-

                      Total kostnad:
                      Fakturabeløp 4000,- + Moms 1000,- + Tollgebyr 196,- = kr. 5196,-
                      sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                      Comment


                      • takk thomas! jeg hadde tenkt å kjøpe endel andre saker på sia mens jeg var i gang så det blir nok handling i utlandet uansett..
                        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                        Comment


                        • Hmm. (unnskyld my stupid mind) men hvis jeg kjøper en bil for 272pund fra https://www.modelsport.co.uk/ så vil den bli å koste circa 3400kr? hvordan vet jeg at den prisen de oppgir er eks. moms? blææh :S

                          vet ikke hvordan jeg skal gå fram med dette, har aldri vært borti utenlands handel før. nesten så jeg begynner å tro at det ikke lønner seg :/
                          Last edited by Brommle; 5 March 2008, 21:07.
                          Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
                          Bil: ingen for øyeblikket.

                          Comment


                          • Originally posted by Brommle View Post
                            Enda en merkelig ting, det står at bilen koster 239pund på traxxas tabben, så når jeg legger den i handlekurven å går til kassen blir den plutselig £203.41 :S det skjønner jeg ingenting av
                            Dette er fordi prisen som er oppgitt er inklusiv moms i UK (17%).
                            Denne trekkes fra hvis varen skal sendes ut av UK.
                            Så betaler du moms på 25% for å få varen inn i norge.

                            239 / 117% = 204 :wink:

                            ------------------------------------------
                            En S50 vil da koste:

                            fakturapris: 366£ x 10,5 = kr. 3843,-
                            Moms: 3843 x 0,25 = kr. 960,-
                            Tollgebyr: kr. 196,-
                            Total kostnad: kr. 4999,-

                            Hvis du ikke har erfaring med fuelbil fra før ville jeg oppsøkt nærmeste hobbybutikk å sett hva de har.
                            De aller fleste trenger hjelp i starten.:wink:
                            sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                            Comment


                            • jeg er ikke helt ny nei..
                              Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                              Comment


                              • Men vist s50 kommer på 5000, kan du heler legge i ein 500 lap og kjøpe fra feks, thomas, da har du garantien her i norge, og ikke over det

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X