Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ikke filma ? Den holder ikke mister kom ann

    En liten en fra i helgen

    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • Hei tidligare har eg skreve at alle lager i hjul hub var ferdig. fekk deler fra usa i går. fekk montert dei i dag, kneke lyden var der ennå. Demonterte fremre diff, då viste det seg at det var knust inni. Er det så dorlig kavlitet, kan du mode diffen?Click image for larger version

Name:	IMAG1575.jpg
Views:	1
Size:	37.6 KB
ID:	778660Click image for larger version

Name:	summit ..jpg
Views:	1
Size:	5.5 KB
ID:	778661
      Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

      Comment


      • kjent problem det der ja :P di to dreva ryker somregel med litt hard kjøring, etter noen ganger så lærer man å justere inn slipper clutch riktig :P men som jeg nevnte i tidligere post så er beste alternativ til å forsterke di dreva å kjøpe dreva som er org i slash og xo-1, disse er 50% sterkere en org summit og erevo, mine har enda ikke gått her er link til dreva: http://www.samirc.no/products/traxxa...set-slash-4x4-
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

        Comment


        • takk Bestilie nok 2 sett så eg har ett liggande. Har ikkje justert noe clutch sia eg kjøpte den. kjøre kun 4s.Har ein Savage flux hp og den er litt enklere skru på enn summiten. Berre gøy dette her
          Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

          Comment


          • Det der var jo ikke noe artig, men sett det før på forumer rundtom. Enten har jeg vært heldig med drevene, siden jeg kjøpte en brukt bil, og på kulelagrene så det ikke ut som forrige eier hadde vært veldig flink med å blåse reint og smøre opp, og jeg har jo ikke spart den heller . 5s lipo hardkjør samt at kidsa har tømt en del pakker opp i marka med knall og fall, og uheldige trykk på lav/høy knappen i full fart ( den sitter litt dumt til for små barnehender )

            Blir spennende å plukke ned diffen når de nye lagrene kommer....Sikkert rent og pent der, not...

            En annen liten HB pakke dukka opp i dag. Bare litt lipo måler og varsler , samt et parallel brett. Sklimatte også, kosta en spøtt og ingenting så da kan jeg jo teste ut den. ble litt skuffa over verktøyet, litt 'minimee' over det, men pytt sann. Føltes bra ut gjorde det.

            Et sett med oppgraderte aksler dukka opp også. Plukka de opp på her på forumet.
            Attached Files
            Last edited by maxmekker; 24 October 2012, 17:15.
            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment


            • Originally posted by TageMathiassen View Post
              Fikk kjørt en del i dag men ikke filma, ikke oppgradert annet en stål mellom akslinger og xo-1 drev inni differ (di er 50% sterkere en orginalt) ikke ødelagt noe enda så virker kjempebra detta
              har du noen delenummer til de diff delene ?

              Så det var en summit på Finn i dag. 1800 spenn, den gikk raskt kan du si.
              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

              Comment


              • Om jeg ikke husker helt feil, så var det vel 6882X på de delene, bestilte et par for å ha i reserve
                Dan Furnes
                Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                Comment


                • Hva olje bruker derre i diffen på summit
                  Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                  Comment


                  • Endelig kom snøen til nytte!
                    Attached Files

                    Comment


                    • He he, se der ja... Vi rakk ikke å få prøve Summiten i snøen før den var borte, men det kommer vel flere anledninger regner jeg med.

                      Comment


                      • Vi rakk også en kjapp tur i snøen. Kom en god slump he i drammens området sist søndag. Ganske så artig. og bilen ble gulle rein etterpå.

                        Fikk kulelager settet i posten i går fra rcmart. Tok sin tid. Ser bra ut.billig var det og, så får vi se hvor lenge de holder. Men med den prisen (17 $) er det jo bare å kjøpe er par pakker til å ha i reserve.
                        Attached Files
                        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                        Comment


                        • Da har jeg bestilt meg en Summit. Ser ut som en morsom bil. Så da er det bare å vente og se . . . .
                          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                          Comment


                          • tror ikke du vil angre. Ny eller brukt ?

                            Hva slags tanks er det du har (så på signaturen din)
                            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                            Comment


                            • Ny fra Towerhobbies.

                              3 forskjellige HengLong tanks. En er Tiger med metall understell, belter osv.
                              Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                              Comment


                              • Traxxas summit

                                Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1353240911.636419.jpg
Views:	1
Size:	47.4 KB
ID:	779571
                                Får satse på at det ble litt bra film ut av denne dagen!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X