Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bra. Kuult med røde detaljer. Lakert, eller slik farge bad greie ? Den 'tversover'n' ved clipsa, er den himelaga ?
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • Litt vel drøye hjul Mepic fikk slengt på sin summit

      Comment


      • Fin film! Tøffe hjul og kjettinger.
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • Traxxas summit

          Tøff film og jeg må si at jeg likte de hjula der!

          Om det er min du siktet til maxmekker, så var den slik da jeg kjøpte den brukt

          Comment


          • Jeg har et jconsepts overtray til Slashen min som jeg er utrolig godt fornøyd med. Finnes det noe lignende til Summiten?
            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

            Comment


            • jepp thomas, likte de røde detaljene.
              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

              Comment


              • Originally posted by Droid View Post
                Jeg har et jconsepts overtray til Slashen min som jeg er utrolig godt fornøyd med. Finnes det noe lignende til Summiten?
                Vet ikke om det finnes slike lexan-overtray's til den, men selv har jeg kjøpt en slik:
                Dusty Motors: Your Trusted Source for High-Quality RC Shroud Covers At Dusty Motors, we take pride in our end-to-end product control – from concept to delivery – ensuring the highest standards of quality. Our meticulously designed and crafted products are the result of this commitment to excellence. Discover Our Product Range Currently, our product range


                Har desverre ikke fått montert og testet den....
                Dan Furnes
                Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                Comment


                • Den ser jo spennende ut. Lurer på om den takler mye snø. Men det blir kanskje ikke så mye snø inne i en Summit som i en Slash?
                  Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                  Comment


                  • Traxxas summit

                    Originally posted by Droid View Post
                    Den ser jo spennende ut. Lurer på om den takler mye snø. Men det blir kanskje ikke så mye snø inne i en Summit som i en Slash?
                    Ikke vanskelig å tettpakke Summiten ved kjøring i snø nei - kun motoren som forblir snøfri. Hadde nesten en kopi av karosseriet ved siste kjøring i snøen.
                    Last edited by Thomas N/A; 20 November 2012, 17:00.

                    Comment


                    • Det er derfor jeg syntes overtrayet fungerer bra. Her i Slashen.

                      Click image for larger version

Name:	bilde.jpg
Views:	1
Size:	59.2 KB
ID:	779591
                      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                      Comment


                      • Originally posted by Droid View Post
                        Den ser jo spennende ut. Lurer på om den takler mye snø. Men det blir kanskje ikke så mye snø inne i en Summit som i en Slash?
                        Monterte og fikk testet idag, har desverre ikke mye snø her, men litt nysnø har landet iløpet av dagen.
                        Var litt skeptisk siden jeg ikke har vanntett elektronikk, men alt var tørt og fint, så foreløpig gjør det jobben sin
                        Dan Furnes
                        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                        Comment


                        • bra. Blir et slikt overtrekk på meg også snart.
                          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                          Comment


                          • Gikk faktisk bare 6 dager fra jeg bestilte til det lå i postkassa
                            Dan Furnes
                            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                            Comment


                            • Da har jeg endelig fått Summiten. Det tar bare noen få dager fra USA, men nesten to uker hos det norske tollvesen. Etter litt knot med ESCen gikk det fint. Den er STOR! Skikkelig morsom og fin bil
                              Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                              Comment


                              • grattis man. Den er så sabla morsom . Og verken jeg, eller unga har klart å knele den. Og jeg har da herja med den Tør jeg spørre hva du 'sparte' på å ta den fra usa ?
                                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X