Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by maxmekker View Post
    grattis man. Den er så sabla morsom . Og verken jeg, eller unga har klart å knele den. Og jeg har da herja med den Tør jeg spørre hva du 'sparte' på å ta den fra usa ?
    Ja den er morsom. Jeg sparte ca. 1600,- på å ta den fra Tower Hobbies i forhold til prisen hos f.eks. Samirc. I tillegg måtte jeg jo ha betalt porto fra norsk leverandør. Jeg måtte betale moms og tollgebyr, noe man nesten alltid må fra USA, men alikevel en god del å spare. Jeg får rabattkoder fra Tower ca en gang i mnd. Så på dette kjøpet fikk jeg 125,- dollar i avslag. Har nå bestilt det "dust-cover" som noen linka til her. Blir spennende å se hvordan det funker i forhold til snø.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • Jeg får samme rabatter, som sikkert mange andre også og har og vurdert meg en må jeg si Den er jo ikke spesielt god på noe bestemt område, annet enn å være en antydelig veldig god hybrid bil. Og det er noe uforklarlig tiltrekkende ved det... Den har jo bare gode kritikker også.

      Originally posted by TageMathiassen View Post
      tekin børsteløs sensor, 6s lipo ... ikke oppgradert annet en stål mellom akslinger og xo-1 drev inni differ (di er 50% sterkere en orginalt) ikke ødelagt noe enda så virker kjempebra detta
      1400Kv T8 motoren du kjører? Den tåler faktisk det?

      Når det er sagt, så kanskje jeg venter og ser om den havner i julekalenderen til Elefun. De hadde rimelig gode priser på gang ser jeg i lukene sine Bor rett i nærheten av dem så ikke noe som hadde vært bedre enn et godt tilbud derfra.
      Last edited by Corvinus; 1 December 2012, 13:17.

      Comment


      • Må bare poste en rå video jeg fant av Summit

        Comment


        • Bra video! Fet musikk! Savner min summit..

          Comment


          • får kjørt seg i den snutten ja. jeg har kjørt min på 5s noen ganger og det er herlig
            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment


            • Traxxas summit

              Har ikke godt av å se slike videoer som den siste her.. :P Lysta etter ny motor blir trigget hver gang!

              Får se på nyåret hva det blir til - har lenge vurdert DeWalt sin 14.4, men har også tenkt litt i retning børsteløs. Fikk litt knatring i bakre diff etter siste runde i sandtaket med mye hopping og herjing, så det blir nok oppgraderte diff foran og bak snart og så får en tenke litt på motor..

              Godt sammenskrudd disse Summitene ja, men har kjøpt inn litt slitedeler den siste tiden: pushrods og bærearmer er en forbruksvare - har fått en lei uvane med å lande på et hjul for tiden..

              Comment


              • Samma her. har litt deler på si, men ingenting har gått føyken ennå. bank i bordet...

                I norge koster en 14,4 v fort 700 spenn tot. ser ut som man kan få 2, med ems express frakt fra statene til den prisen.

                hvilke differ skal du shoppe ?
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • Omsider fekk montert diffen.Rett ut i snøen og leika meg. Synst det går litt tregt, for tenke litt på dewalt motor. Held på lage kjetting til den. Må nok kjøpe cover til den eg og var full i snø under karossoriet. Det er ikkje den bilen det går fort å demontere og montere masse skruer i alle retninger. Click image for larger version

Name:	IMAG1614.jpg
Views:	1
Size:	24.7 KB
ID:	779652
                  Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                  Comment


                  • Første kjetting ferdig.Click image for larger version

Name:	IMG_4216.jpg
Views:	1
Size:	36.3 KB
ID:	779653
                    Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                    Comment


                    • Så fin ut. Hvor kjøpte du lenka og til hvilken pris?
                      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                      Comment


                      • Koster en slikk og ingenting på alle jernvareforetninger på meterbasis. Men burde nesten ha noe form for pigger/kroker ut av dem for å gjøre dem til noe annet enn dekorativt metall som bare sklir enda lettere enn gummi. Samme med "pigger" jeg ser folk skrur inn i dekk som bare er flate skruer... Litt ekstra artig når det har funksjon også.

                        Comment


                        • Kjöp jernvare Händel 14kr 1meter. Tenkte å punkte med mig apperat for Å få pigger veit ikkje om det går. Skal teste i morgen.
                          Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                          Comment


                          • Traxxas summit

                            Originally posted by maxmekker View Post
                            Samma her. har litt deler på si, men ingenting har gått føyken ennå. bank i bordet...

                            I norge koster en 14,4 v fort 700 spenn tot. ser ut som man kan få 2, med ems express frakt fra statene til den prisen.

                            hvilke differ skal du shoppe ?
                            Mener jeg fant motor til rett over 400 inkl. mva og så frakt oppå der hos West Elektroverksted. På den andre siden, om man får to fra statene levert på døra til 700, så skal man ikke se bort i fra at jeg bestiller der og så får E-savagen en ny motor

                            Så at SamiRC har innmat i stål til E-revo som jeg vurderer til Summiten. Har ikke kommet så langt til å sjekke dette mer, om det passer med låsing av diff osv..

                            Blir vel til at jeg åpner begge diffene for å sjekke tilstanden en kveld her nå, er ikke sikkert de er på randen av sammenbrudd ennå, men tiden vil vise

                            Bestilte forøvrig kjettinger til Summiten på eBay - problemet er at de ikke har kommet ennå og at det ikke er noe snø :P

                            Comment


                            • Tok lile jento mi på ake tur i dag
                              Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                              Comment


                              • Godt grep

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X