Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ford Capri prosjekttråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen oppdateringer her da Lars?
    Masse Tamiya...... DX3.0
    http://www.norcc.com/

    Comment


    • Ikkje så veldig mangen oppdateringar her nei,det har gått mest i Focus i det siste.Men neste gong det blir oppdatering har det vore oppstart,eller iallefall forsøk på oppstart på Caprien Trur den er litt bedre utrusta no enn sist gong eg prøvde
      Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
      FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

      Comment


      • Å, fy F.. Etter hele kvelden, og litt av natta med lesing av denne tråden må jeg si at jeg er imponert, og god natt (Gjesp)
        Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
        Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

        Comment


        • Jaja,takk for det! Godt du fant det underholdande å lesa gjennom heile denne romanen då
          Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
          FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

          Comment


          • Hehe, jada Vanskeligt å lage noe slikt eller? Grei str. :P
            Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
            Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

            Comment


            • føler at jeg bare må legge inn et innlegg her etter å ha lest igjennom dei 30 sidene!!
              må bare si at jeg er mektig imponert over at du har greid å få alt til å bli så perfekt utskåret og ikke minst å få det til å passe! stå på videre!
              Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
              O.sæland hobby

              Comment


              • Tja,vanskeligt...Masse tenking har det vore,men eg har då fått det til til slutt!

                Perfekt utskåret ja,no har eg hørt det og,hehe!Eg har ikkje brukt meir enn stikksag og ei fil egentli,kanskje baufil hvis det har vore småting.Skulle nesten lagt ut et bilde av "hjelparane mine" som eg har brukt i verkstaden,er jo dei som skal ha æra for at det har blitt deler til bilen Men eine hjelparen er på ferie i Vikersund for tida
                Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                Comment


                • Idag skulle eg prøva på jomfrutur nr. 2,men ikkje snakk om at merakkelset skulle starta.Det tente såvidt,men klarte ikkje gå på egenhånd.Har justert på nålene og prøvd alt som kan prøvast,men ikkje snakk om.

                  Så då spørs det om eg skal få tak i ein motor type Jonsered som eg har no,eller om eg skal kjøpa flett ny/brukt Zenoah-motor.Det hadde jo vore greitt å berre planta ein ny motor rett i festene eg har laga til den,er jo litt meir sjarm i ein motorsagmotor,litt meir heielaga då.

                  Men sett frå ei anna sia så har eg jo motorfester,den plata som clutchklokka går gjennom(gearcarrier?),og clutchklokke liggande som eg kunne ha brukt på ein Zenoah.Men då må eg flytta heile drivverket på bilen over frå høgresida til venstresida sia utgangsakslingen frå clutchen er på motsett side av Jonsered-motoren.Får ta meg ein tur på landbruksverkstaden å høyra om dei har ein Jonsered på lur først
                  Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                  FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                  Comment


                  • Originally posted by Heimelaga View Post
                    Idag skulle eg prøva på jomfrutur nr. 2,men ikkje snakk om at merakkelset skulle starta.Det tente såvidt,men klarte ikkje gå på egenhånd.Har justert på nålene og prøvd alt som kan prøvast,men ikkje snakk om.

                    Så då spørs det om eg skal få tak i ein motor type Jonsered som eg har no,eller om eg skal kjøpa flett ny/brukt Zenoah-motor.Det hadde jo vore greitt å berre planta ein ny motor rett i festene eg har laga til den,er jo litt meir sjarm i ein motorsagmotor,litt meir heielaga då.

                    Men sett frå ei anna sia så har eg jo motorfester,den plata som clutchklokka går gjennom(gearcarrier?),og clutchklokke liggande som eg kunne ha brukt på ein Zenoah.Men då må eg flytta heile drivverket på bilen over frå høgresida til venstresida sia utgangsakslingen frå clutchen er på motsett side av Jonsered-motoren.Får ta meg ein tur på landbruksverkstaden å høyra om dei har ein Jonsered på lur først
                    Nei. Ikke gjør det da. Feilsøk motoren. Du finner nok feilen

                    Alltid spennende med et lite vårmysterie.
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • Originally posted by type0 View Post
                      Nei. Ikke gjør det da. Feilsøk motoren. Du finner nok feilen

                      Alltid spennende med et lite vårmysterie.
                      Tja,kan jo prøva på litt igjen,den blei sikkert litt sur etter all prøvinga idag.Men det er ikkje store kompresjonen i den heller syns eg,derfor er det såvidt eg gidder å legge sjela i den
                      Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                      FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                      Comment


                      • Gikk ikke den motoren noe alvorligt forrige gang du fikk start på den da?
                        sigpic
                        Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                        Comment


                        • Originally posted by Heimelaga View Post
                          Tja,kan jo prøva på litt igjen,den blei sikkert litt sur etter all prøvinga idag.Men det er ikkje store kompresjonen i den heller syns eg,derfor er det såvidt eg gidder å legge sjela i den
                          Ah. I see. Kanskje får du tak i ny stempelring til motorsaga om det er dårlig forsegling mot sylinderveggen.
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                          Comment


                          • Originally posted by Lathly View Post
                            Gikk ikke den motoren noe alvorligt forrige gang du fikk start på den da?
                            Jau,den gjorde det!Denne gongen var den heilt dau!Men den gjekk dårli på lavt turtall huska eg,rett over tomgang når eg heldt litt gass gjekk den.Prøvde å justera lav-nåla litt idag men til ingen nytte

                            Ny stempelring kan eg nok få tak i,men eg gidda berre ikkje å begynna med sånne dillegreier,når eg veit at for 3-400 kroner kan eg få ei komplett sag..Det er derfor eg vil sjå etter det først.Eg betalte 300 for saga som er i bilen no.Plutseli har eg bytta stempelring,stempel,sylinder,pakningar i hytt og pine,då ruller dei unødvendige kronene fort
                            Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                            FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                            Comment


                            • Yepp yepp!Då har eg fått tak i ny motorsag!Den er no blitt til berre ein motor,hehe.Jækelen er jo 45 kubikk!Trur eg berre kan bestilla ståldrev til resten av utvekslinga med det samme eg
                              Eg har letta den ca et halvt kilo ved å ta ut all sponen som var inni han

                              Har tenkt å bruka den med "huset" rundt sånn at eg har viftehus,snorstart og tank i ett.Litt kjedeli når eg har laga til tank og motorfester og styr og stell til den gamle motoren,men det får heller gå.Det kjekke var jo at clutchklokka var samme diameter som på den gamle,då kan eg montera drevfestet rett på uten å måtta dreia nytt
                              Bilder av vidunderet kjem vel snart eingong
                              Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                              FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                              Comment


                              • Originally posted by Heimelaga View Post
                                Yepp yepp!Då har eg fått tak i ny motorsag!Den er no blitt til berre ein motor,hehe.Jækelen er jo 45 kubikk!Trur eg berre kan bestilla ståldrev til resten av utvekslinga med det samme eg
                                Eg har letta den ca et halvt kilo ved å ta ut all sponen som var inni han

                                Har tenkt å bruka den med "huset" rundt sånn at eg har viftehus,snorstart og tank i ett.Litt kjedeli når eg har laga til tank og motorfester og styr og stell til den gamle motoren,men det får heller gå.Det kjekke var jo at clutchklokka var samme diameter som på den gamle,då kan eg montera drevfestet rett på uten å måtta dreia nytt
                                Bilder av vidunderet kjem vel snart eingong
                                Venter spent på bilder Den kommer til å bli utrolig bra Men kan du ikke lage sånn at tanken fra den du kjøpte, har en ''reserve''tank da? Bruke den gamle og lage en slange mellom? O.o
                                sigpicMorten Nilsen 1989
                                Har mye rart innen RC..

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X