Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Steg

    Det er ikke alltid en pakke følger de samme stegene, min siste fra DDM tok 5 dager bare , innhold: Reserve deler + dekk ++ til baja 5b.

    Den før der i gjenn som inneholdt Baja 5bss kitt tok 15 dager og det var flere trinn innenfor tollen, hva som utgjør forskjellen aner jeg ikke.
    sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
    T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

    Comment


    • off det er 5 dager siden pakken min ble sendt ifra usa med fly og den har fortsatt ikke dukket opp på posten.no
      Jeg vil kjøre NÅ

      Comment


      • Originally posted by freddy85 View Post
        off det er 5 dager siden pakken min ble sendt ifra usa med fly og den har fortsatt ikke dukket opp på posten.no
        Jeg vil kjøre NÅ
        Da er vi TO!!!
        Men pakka mi er i tollen nå, men tror den parkeres der eller blir glemt så det tar en god stund.. =P

        Savner noe sykt å kjøre, og kan ikke kjøre på "dekka" som er på den nå, det er nesten hull igjennom dekket og vidre inn til "inner foam" eller hva det nå enn heter..
        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

        Comment


        • Originally posted by Muztang289 View Post
          Da er vi TO!!!
          Men pakka mi er i tollen nå, men tror den parkeres der eller blir glemt så det tar en god stund.. =P

          Savner noe sykt å kjøre, og kan ikke kjøre på "dekka" som er på den nå, det er nesten hull igjennom dekket og vidre inn til "inner foam" eller hva det nå enn heter..
          Bare å teipe igjen på innersiden av dekka det vel? Ser ikke noe poeng å spare på nesten utslitte dekk. Kjør til det ikke er mer å kjøre på.
          sigpic
          Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

          Comment


          • Originally posted by Muztang289 View Post
            Da er vi TO!!!
            Men pakka mi er i tollen nå, men tror den parkeres der eller blir glemt så det tar en god stund.. =P

            Savner noe sykt å kjøre, og kan ikke kjøre på "dekka" som er på den nå, det er nesten hull igjennom dekket og vidre inn til "inner foam" eller hva det nå enn heter..
            heldiggris har ikke fått kjørt bilen min mere enn 20min arrrrgh

            Har til og med bestilt samme del ifra 2 forskjellige butikker en med ems shipping med til og med den har jeg venta 5 dager ifra usa-norge uten at den dukker opp, er jo garantert levering 6 dager så detter er rævva av posten. Og ingen Norske butikker har delen jeg trenger heller.

            Comment


            • Importøren Hobbyco har nok de fleste delene fra HPI på lager. Bare å spørre etter det i en hobbybutikk så får dem tak i det for deg iløpet av et par dager.
              sigpic
              Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

              Comment


              • Originally posted by Lathly View Post
                Importøren Hobbyco har nok de fleste delene fra HPI på lager. Bare å spørre etter det i en hobbybutikk så får dem tak i det for deg iløpet av et par dager.
                Jeg kan umulig tenke meg at et firma som Hobbyco har ALLE deler på lager.
                se på deler til FG. der har de nesten ingen ting.
                Hobbyco tar nesten ikke in annet en monstr modellene til FG.
                A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                alt under 1200 cc er en startmotor.
                R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                Comment


                • Jaja, jeg har vel ikke så mange erfaringer med dem da, bortsett fra skovledekka fra HPI som jeg fikk levert utrolig fort. En FG del som jeg bestilte i slutten av Januar har jeg fortsat ikke fått
                  sigpic
                  Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                  Comment


                  • Med Følgebil !

                    I dag gjorde vi noe helt rått, har sett det før men aldrig testet selv
                    Kjørte Baja 5bss på skogsbil veg med 1/1 bil etter, turen varte ca 20 min og avsluttet med 5 min kjøring på asfaltveg.
                    Snitt fart på 40km, Toppfart 80km

                    Det råeste var når jeg dro av asfalt vegen og ut på et nystrigla jorde, bånn fjøl parrarelt med bilen, så utrolig flott ut der den freste over jorda så virkelig hvordan demperne jobbet på spreng .

                    Skal filmes !!!
                    Attached Files
                    Last edited by Flyer5; 6 May 2008, 21:19.
                    sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                    T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                    Comment


                    • Hehe, hørtes bra fett ut..
                      Gikk SS'n så fort som 80 km/t?? Stock bil? Hastighet utifra speedometeret på bilen, eller allerede trukket fra 10%?

                      Fikk lyst til å prøve det samme for å teste hastigheter.. =)

                      Gleder meg til film !!!
                      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                      Comment


                      • Originally posted by Muztang289 View Post
                        Hehe, hørtes bra fett ut..
                        Gikk SS'n så fort som 80 km/t?? Stock bil? Hastighet utifra speedometeret på bilen, eller allerede trukket fra 10%?

                        Fikk lyst til å prøve det samme for å teste hastigheter.. =)

                        Gleder meg til film !!!
                        Ut i fra speedometeret, ikke trukket fra men jeg har målt speedometere mitt med GPS og det stemmer fra 65 opp til 100.
                        Baja 5bss (stock)
                        bakjula "ploger" ikke, syntes det var noe herk så jeg rettet de etter kort tid.
                        sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                        T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                        Comment


                        • Originally posted by Flyer5 View Post
                          Ut i fra speedometeret, ikke trukket fra men jeg har målt speedometere mitt med GPS og det stemmer fra 65 opp til 100.
                          Baja 5bss (stock)
                          bakjula "ploger" ikke, syntes det var noe herk så jeg rettet de etter kort tid.
                          Very nice.. =D
                          Gleder meg til delene mine er ferdig i tollen så jeg får dem, så jeg kan kjøre igjen..!
                          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                          Comment


                          • Da var RN Magick Bullet montert.......



                            Her snakker vi Phath Powwahhhhh

                            Jeg klager ikke lenger på bunndraget ihvertfall

                            Bilder og video kommer
                            sigpic
                            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                            Comment


                            • Originally posted by Lathly View Post


                              Her snakker vi Phath Powwahhhhh

                              Jeg klager ikke lenger på bunndraget ihvertfall

                              Bilder og video kommer
                              Gleder oss !
                              Video er alltid "konge"
                              sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                              T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                              Comment


                              • Ddm

                                Da var varene her, på utrolige 7 (virkedager)
                                begynner og like de mintdropsene fra DDM

                                Gleder meg til og teste de nye "sandBuster"


                                Attached Files
                                sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                                T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X