Originally posted by Crypton
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-chassis forum
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Har sjekket litt rundt sølv kanne greiene.
Er veldig mange triks som kan gjøres, har selv ei nå som er uslåelig. Den er til og med raskere enn ezrun.
Denne er lovlig ifølge regler, jeg har ikke vridd eller gjort noe ulovlig med den.
Tenkte å kjøre Beito, men passet ikke inn i tids skjemaet her hjemme.
Er det mange som gjør slike ting med sine motorer? Eller setter folk de bare rett inn fra eska?
Comment
-
har 4 stk som kjører med orginal kanne uten å gøre noe som helst.
jeg skal ta inn 2 stk slike ezrun sett som jeg skal bruke i DF-03RA og min versjon av M-03RA.
Men jeg kommer til å fortsett med orginal kanna i M-03 som jeg kjører inne med.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Originally posted by McLaren View Post...Er det mange som gjør slike ting med sine motorer?...[ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
-----------------------------------------------------
Comment
-
Originally posted by McLaren View PostHar sjekket litt rundt sølv kanne greiene.
Er veldig mange triks som kan gjøres, har selv ei nå som er uslåelig. Den er til og med raskere enn ezrun.
Denne er lovlig ifølge regler, jeg har ikke vridd eller gjort noe ulovlig med den.
Tenkte å kjøre Beito, men passet ikke inn i tids skjemaet her hjemme.
Er det mange som gjør slike ting med sine motorer? Eller setter folk de bare rett inn fra eska?Alternativt kan man jo dele ut merkede motorer ved konkurranser, og samle de inn igjen etterpå. Da mister man muligheten til å trikse med motoren, og man er ikke garantert å få den samme motoren neste gang.
Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment