Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Crypton View Post
    I dag var det veldig bra med liv!
    Blir bare bedere hver gang dette.

Ps. roy er dette servo saver`n du synes fungerer bra på m-chassis?

http://shop.smallsize.no/product_inf...3fb6d0dc23d699
    Hei Magnus , ja det er den rette . Funker veldig bra på M-03 for oss .
    + 40 med M-Chassis
    Roy Bråten

Comment

• Ja i går var det ordentlig liv på banen , måtte være 20 forskjellige biler der minst .
      MANGE M-chassis - 1 touring ( trond )- 1 stk 12er ( Eirik Andreassen ) minst 2stk F1 biler ( div gjester b.l.a. goggen og Helge )
      m.a.o. stor variasjon og masse gøy .
      + 40 med M-Chassis
      Roy Bråten

Comment

• ny styre link til min 05 er bestilt, var døds bra kveld.
        CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

• Hei
          I morgen (søndag) skal Martin og jeg til RC-land for å kjøre.
          De som ikke er fyllesyke fra beito kan bare slenge seg på! :P
          Er ikke helt sikker på fra hvilket klokkeslett men informerer dere siden.

Comment

• Utrolig morro å se så mange der på en gang

Masse godt humør og mye morsom kjøring.

Comment

• Har sjekket litt rundt sølv kanne greiene.
              Er veldig mange triks som kan gjøres, har selv ei nå som er uslåelig. Den er til og med raskere enn ezrun.
              Denne er lovlig ifølge regler, jeg har ikke vridd eller gjort noe ulovlig med den.
              Tenkte å kjøre Beito, men passet ikke inn i tids skjemaet her hjemme.

Er det mange som gjør slike ting med sine motorer? Eller setter folk de bare rett inn fra eska?

Comment

• har 4 stk som kjører med orginal kanne uten å gøre noe som helst.
                jeg skal ta inn 2 stk slike ezrun sett som jeg skal bruke i DF-03RA og min versjon av M-03RA.

Men jeg kommer til å fortsett med orginal kanna i M-03 som jeg kjører inne med.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Tipper vi reiser for å kjøre på rc-land ca 14-15 i morgen (Søndag)
                  Alle som har lyst til å kjøre er velkommene!

Det blir sikkert m-chassis, f1,pancar og kansje noe touring.

Comment

• Originally posted by McLaren View Post
                    ...Er det mange som gjør slike ting med sine motorer?...
                    Ja, desverre. Da vi var en liten aktiv gjeng på M-chassis i Skien tråla vi nettet etter "lovlige" metoder for å få mer ut av hårfønermotoren fra helvete. At dette ikke har ødelagt klassen er mer flaks enn noe annet syns nå jeg.
                    [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                    -----------------------------------------------------

Comment

• Video fra Rc-Land, div klipp med kjøring fra 20 okt.

Comment

• Jeg er klar ved 14 tiden idag.

Comment

• He he kjempe kult klipp, har sett det flere ganger alt

Comment

• Tenkte å dukke opp selv jeg. Touring.
                            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

• Originally posted by McLaren View Post
                              Har sjekket litt rundt sølv kanne greiene.
                              Er veldig mange triks som kan gjøres, har selv ei nå som er uslåelig. Den er til og med raskere enn ezrun.
                              Denne er lovlig ifølge regler, jeg har ikke vridd eller gjort noe ulovlig med den.
                              Tenkte å kjøre Beito, men passet ikke inn i tids skjemaet her hjemme.

Er det mange som gjør slike ting med sine motorer? Eller setter folk de bare rett inn fra eska?
                              Tja, det er nok de som bruker sølvkanner som ikke blir levert med disse bilene (M03/M05) også. Og når man trikser med motoren, slik at man parkerer andre på strekkene, som man så på Beitostølen, så forsvinner jo mye av sjarmen og morsomheten med denne klassen. Så det beste ville jo vært om man gikk over til eZRun komboen, men de som har funnet sine metoder og versjoner av sølvkanna er vel ikke så interessert i dette, da de mister handikapet sitt. Alternativt kan man jo dele ut merkede motorer ved konkurranser, og samle de inn igjen etterpå. Da mister man muligheten til å trikse med motoren, og man er ikke garantert å få den samme motoren neste gang.
                              Team RC Companiet - Minicupen.no
                              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Drit kul video!
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X