Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Lars Tommy View Post
    Hei gutter! Var oppe på banen deres i stad. Lurer på hvem som eier stedet er det Eivind Engseth? Vi er ett par tre stk med fler etter vært som kunne tenkt oss et sted hvor vi kan kjøre bajaene våre. vi tenker da å bygge et annlegg samme hobbyco men da trenger vi et sted som er ferdig regulert til motorsport. Er det noe int for det hos dere?

    NB vi har nettopp startet en rc butikk i moss hvor vi da har alt av hpi...


    Mvh Lars Tommy Berntsen
    Hei Lars Tommy
    Hvor i moss holder dere til da?? Trenger noe deler til baja`n..
    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

    Comment


    • Originally posted by Lars Tommy View Post
      Hei gutter! Var oppe på banen deres i stad. Lurer på hvem som eier stedet er det Eivind Engseth? Vi er ett par tre stk med fler etter vært som kunne tenkt oss et sted hvor vi kan kjøre bajaene våre. vi tenker da å bygge et annlegg samme hobbyco men da trenger vi et sted som er ferdig regulert til motorsport. Er det noe int for det hos dere?

      NB vi har nettopp startet en rc butikk i moss hvor vi da har alt av hpi...


      Mvh Lars Tommy Berntsen
      Ja stemmer, det er Eivind som driver annlegget der ja men å få til en seriøs leie kontrakt der tror jeg blir vanskelig. Borg MC har jo banen sin der og de flytter hele greia si opp til rudskogen. cross banen er ferdig regulert men den skal rives, komunen har planer for hele stedet der oppe, hadde jeg vært dere så hadde jeg satset på rudskogen. Vi flytter ettervert banen dit opp i samarbeid med borg mc. Det er i hvertfall det vi satser på. Dere snakker om flere hundre tusen kr på en bane, vel, da hadde jeg ikke satset på vister i hvertfall, det er håpløst. Det er komunen som styrer hele greia der oppe. Evind driver bare sandtaket han. Det er greit at området er stort men det hjelper lite når komunen har satt sine planer. Komunen hadde en befaring der oppe den 1/6-09 om området, de hadde også befaring på bane området vårt, de har planer for hele greia, men ikke ennå, cross banen blir flyttet om ca 1 - 2 års tid. Ja vi kan godt samarbeide om et nytt sted vi men vister er og blir uaktuellt. Hvor mye seriøst snakker vi om her ? og hva slags bane er dere først og fremst ute etter, greit at dere snakker om et sted dere kan kjøre baja, men det har vi jo alerede, bare lurte på hva dere sikter på. Den banen vi har nå er en LS bane offroad, men er det en ren baja bane dere vil bygge ?
      Mvh. Tommy.A

      Sarpsborg RC Offroad klubb

      Comment


      • Originally posted by TommyAlex View Post
        Tenkte jeg skulle anonsere litt Fått noen spørsmål ang. helge kjøring.
        Jeg oppfordrer alle som kan å møte opp til lørdags kjøring førstkommende helg oppmøte fra 12:00 og utover, ta med grillen, kjærringer, unger og beste foreldre og seffers bilen da Hadde vært veldig gøy med maaange der oppe, banen har kjempe fine forhold for øyeblikket og vi håper det vil vare ut helgen, litt dumpler og slikt men det er jo en offroad bane.

        Så kom igjenn folkens, la oss kjøre bil
        Skulle gjerne ha kommet jeg.men venter på den jævla potta ennå som skulle ha kommet og hadde den kommet hadde jeg vært på vei til england og kjørt i helgen.MEN NEI DA.sorry at jeg ikke har vært så aktiv i det sist gutter.men er litt oppgitt og har en del å gjøre

        Comment


        • Originally posted by TommyAlex View Post
          Ja stemmer, det er Eivind som driver annlegget der ja men å få til en seriøs leie kontrakt der tror jeg blir vanskelig. Borg MC har jo banen sin der og de flytter hele greia si opp til rudskogen. cross banen er ferdig regulert men den skal rives, komunen har planer for hele stedet der oppe, hadde jeg vært dere så hadde jeg satset på rudskogen. Vi flytter ettervert banen dit opp i samarbeid med borg mc. Det er i hvertfall det vi satser på. Dere snakker om flere hundre tusen kr på en bane, vel, da hadde jeg ikke satset på vister i hvertfall, det er håpløst. Det er komunen som styrer hele greia der oppe. Evind driver bare sandtaket han. Det er greit at området er stort men det hjelper lite når komunen har satt sine planer. Komunen hadde en befaring der oppe den 1/6-09 om området, de hadde også befaring på bane området vårt, de har planer for hele greia, men ikke ennå, cross banen blir flyttet om ca 1 - 2 års tid. Ja vi kan godt samarbeide om et nytt sted vi men vister er og blir uaktuellt. Hvor mye seriøst snakker vi om her ? og hva slags bane er dere først og fremst ute etter, greit at dere snakker om et sted dere kan kjøre baja, men det har vi jo alerede, bare lurte på hva dere sikter på. Den banen vi har nå er en LS bane offroad, men er det en ren baja bane dere vil bygge ?

          Tror dem satser mot internasjonale mål...
          Ps: skal jeg komme opp rundt kl 10 til lørdag da eller? føre alle folka kommer ?

          Comment


          • Originally posted by tomso View Post
            Hei Lars Tommy
            Hvor i moss holder dere til da?? Trenger noe deler til baja`n..
            hei vi holder til i storgata 9. vi holder åpent fredag og lørdag. Men det er bare å ringe på tlf 45461376 da kommer du til en som heter Asim. han bor et stein kast unna og er behjelplig stort sett hele tiden.

            Mvh Lars Tommy
            Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

            HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

            Comment


            • Originally posted by BSS View Post
              Tror dem satser mot internasjonale mål...
              Ps: skal jeg komme opp rundt kl 10 til lørdag da eller? føre alle folka kommer ?
              altså kom når du vil du, kan jo hende det er noen der da, satt fra 12 og utover bare for å ha et klokke slett, folk kan jo komme når de har lyst de.

              jeg skal opp der etterpå og pusse litt på banen.
              Mvh. Tommy.A

              Sarpsborg RC Offroad klubb

              Comment


              • Lars Tommy :

                Tenkte på en annen ting, siden det skal investeres masse penger på dette (etter hva jeg har skjønt) hva med en innendørs bane ? hadde det vært noe å tenke på ? Det hadde vært heftigt å fått til noe sånt, det hadde i såfall blitt den første i Norge. Det finnes mange tomme haller/lager stående, blandt annet i Fredrikstad så står det jo en del. Tror de er store nok også. Jeg har tenkt mye på dette og jeg tror dette absolutt er muligt.
                Det som er fordelen med en slik hall er at det kan kjøres året rundt uansett vær, pluss at vi vet fra før at sports haller er svært så populært. Det finnes jo go-carts haller så hvorfor ikke rc bane.

                Vet det er mange floker som må elimineres, blandt annet, eksos, støy osv. men alt kan løses ved et godt samarbeid. jeg ser ikke dette som noe problem. Men det viktigste av alt er jo sponsorer, det må det jo jobbes hardt med.
                Mvh. Tommy.A

                Sarpsborg RC Offroad klubb

                Comment


                • Da har jeg vært en tur i moss for å sjekke ut hpi butikken. Sparte mye penger. Sto at det åpnet kl 16....satt da til 1620 uten at det var noe liv der. Fikk meg jo en fin tur til moss da.....
                  sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
                  http://www.teamadriansenracing.com

                  Comment


                  • Originally posted by Dio View Post
                    Da har jeg vært en tur i moss for å sjekke ut hpi butikken. Sparte mye penger. Sto at det åpnet kl 16....satt da til 1620 uten at det var noe liv der. Fikk meg jo en fin tur til moss da.....
                    Du må ringe nr som står på den hvite lappen. De er aldri der til åpningstidene o.O Tror de mener det med åpningstidene at du må ringe mellom dem, så kommer de ned. De bor bare 2 min unna!

                    Comment


                    • Originally posted by Dio View Post
                      Da har jeg vært en tur i moss for å sjekke ut hpi butikken. Sparte mye penger. Sto at det åpnet kl 16....satt da til 1620 uten at det var noe liv der. Fikk meg jo en fin tur til moss da.....
                      Det er bare å beklage. skal ta det opp med han som skulle vært der.
                      Men hva er du ute etter da?

                      NB vis det ikke kommer noe svar ifra meg så er jeg på sykehuset. venter et nytt familie medlem. har termin i morgen.
                      Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                      HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                      Comment


                      • Originally posted by Lars Tommy View Post
                        Det er bare å beklage. skal ta det opp med han som skulle vært der.
                        Men hva er du ute etter da?

                        NB vis det ikke kommer noe svar ifra meg så er jeg på sykehuset. venter et nytt familie medlem. har termin i morgen.
                        Da må vi få gratulere da.Men et spørsmål.Har dere bare orginal deler eller tar dere inn option parts også eller?

                        Comment


                        • Originally posted by Lars Tommy View Post
                          Det er bare å beklage. skal ta det opp med han som skulle vært der.
                          Men hva er du ute etter da?

                          NB vis det ikke kommer noe svar ifra meg så er jeg på sykehuset. venter et nytt familie medlem. har termin i morgen.
                          Det jeg skulle ha var Varenr: 86449 Shock Shaft 6 x 115mm til baja 5T. blir jo litt action i vistergropa i morra forhåpentligvis. Ødela mine i går der oppe etter litt baja(s)kjøring. Men får dra til Nortrading i morgen tidlig.

                          Lykke til med familieforøkelsen btw
                          sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
                          http://www.teamadriansenracing.com

                          Comment


                          • Da er atv`n klar, når skal jeg komme opp i morgen

                            Comment


                            • De skulle visst samarbeide med Rc-Racing på motorer og deler... sa Asim som jeg snakket med i dag.. så det blir vel også noe snadder ved siden av orginaldelene..
                              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                              enRoute Berg JXR003
                              Losi 5ive - BZM Super 50

                              Comment


                              • Originally posted by dyver View Post
                                Da må vi få gratulere da.Men et spørsmål.Har dere bare orginal deler eller tar dere inn option parts også eller?
                                Hei nå var fødselen i box. vi har dessverre ikke så mye på lager til bajan enda men når jeg bestiller så tar det ca 2 dager til det er på plass. vi tar inn det kunden måtte ønske av option parts. Men vi jobber på spreng etter å få opp lager status til bajan. Sist jeg hørte så var det blitt solgt ca 200 bajaer i østfold
                                men hvor alle de er hen veit jeg ikke

                                Men vis det blir tid til det i helgen så kan jeg komme bort en tur. jeg bor jo rett på andre siden av elva. Men når er det kjøringer?

                                Mvh Lars Tommy
                                Mvh Lars Tommy (Østfolds rc senter)

                                HB Cyclone TC, HB Cyclone D4, Savage Flux, HPI Baja 5b ss.orginal.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X