Så sakte ut selv med 13.5T
Den banen er altfor stor for M-chassi, men kjekt å se at dere har det gøy.
Men det er sikkert bare jeg som liker at M-chassi får litt svinger og litt tett fighting istedetfor 50 m langside.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Så sakte ut selv med 13.5T
Den banen er altfor stor for M-chassi, men kjekt å se at dere har det gøy.
Men det er sikkert bare jeg som liker at M-chassi får litt svinger og litt tett fighting istedetfor 50 m langside.
Hva gjør du på langsiden da ? slutter og fighte og stopper ????????????
Hva gjør du på langsiden da ? slutter og fighte og stopper ????????????
hihi
Ja jøss.
Med sølvkanna mi så gjør jeg akkurat det. Stripser bare gassen på senderen og setter den fra meg, så går jeg og henter kaffe, når jeg så kommer opp igjen, så har kanskje bilen klart å komme seg til andre enden av langstrekket.
Da kan jeg ta meg god tid til å klippe av stripsen og starte med vinglingen min igjen.
Med mine kunnskaper og erfaring så trenger jeg ingen svinger, klarer fint å lage svinger selv.
Beklager så meget at min personlige mening ikke passet helt med ditt syn. Skal slutte å kommentere ting jeg personlig ikke liker.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
vi Racer jo på langsidene også , man klemmer inn gassen så man blir støl i finger`n for og ta igjen noen cm .
Noen ganger går det og andre ikke .
Man kjemper jo over hele banen ,når man først kommer i gang med ett heat .
Kom igjen, folkens.......
Hvis dere vet dere skal være med, er det ïngen grunn til å vente.
Klikk dere inn på www.myrcm.ch og meld dere på...
Det må da være flere som vil teste den nye asfalten....
Foreløbig ser det slik ut: Track 200mm – 23 førere
M-Chassi STD – 6 førere
M-Chassi BL – 4 førere
Touring SS – 6 førere
Touring Mod –7 førere
Trenger dere plass til campingvogn/bobil, sender dere en mail til post@premieloftet.no
Roger Larsen 67.... Valdres
Meritter: Svømmeknappen i 1977
Har selv testet Xerun 60A esc med turbo software og 13.5T Team Powers motor i min M05. Maks innstillinger samt boost og bilen var en rakett rundt banen vår. Total ubrukelig, men for en test var det jo morsomt. De fleste her oppe kjører Xerun i TC. Men alle bruker ezrun i M-chassi, følger samme regler som Australia gjør. ZTW er ikke lov siden de går faktisk litt bedre enn ezrun.
Om bare folk kunne fått opp øynene og sett hvor genialt dette er, kunne dette blitt gjennomført!
Men jeg gidder ikke diskutere dette her mer med noen. Vi kjører det vi vil så får andre gjøre sin sak. Over og ut!
skuffende oppmøte i Valdres i helga , men vi 3 som kjørte ( alle med org 540 ) hadde det i
alle fall gøy . Etter litt testing og skifting av servo ( Roger ) ESC / hjul Espen ( mindre hjul med bedere grep ga større fart
på langsiden også )så fikk vi kniving i heatene .
Det som betydde mest for oss var rette hjul ( da ble det jevnere og morsomt, ikke touring hjul "Roger" .)
Vi blåste fra Espen til og begynne med , men etter hjulskift var han i tet og sloss .
Takk for en hyggelig dag i Valdres .
skuffende oppmøte i Valdres i helga , men vi 3 som kjørte ( alle med org 540 ) hadde det i
alle fall gøy . Etter litt testing og skifting av servo ( Roger ) ESC / hjul Espen ( mindre hjul med bedere grep ga større fart
på langsiden også )så fikk vi kniving i heatene .
Det som betydde mest for oss var rette hjul ( da ble det jevnere og morsomt, ikke touring hjul "Roger" .)
Vi blåste fra Espen til og begynne med , men etter hjulskift var han i tet og sloss .
Takk for en hyggelig dag i Valdres .
Hei igjen.
Ja, jeg må si meg enig i at det var skuffende oppmøte. Spesiellt med tanke på at M-Chassi ikke er avhengig av 110% riktig vektfordeling osv........ her er det jo bare å pakke elektronikken i en Rema-1000 pose og stille til start
Hadde aldri trodd at M-Chassi var den klassen som skulle ha størst frafall pga været...men man lærer så lenge man lever
Men fortvil ikke, M-Chassi førere.......lørdag 30. Juli arrangerer vi klubbløp i Volbu
Nei, det forstår jeg.
Men det kan jo være flere som gjør som deg og venter og ser......
Det er bedre om de som har lyst til å være med melder seg på og skulle det vise seg at det ikke kommer på flere er det lov å ombestemme seg på disse klubbløpene
Det som er viktig for arrangør og andre førere, er at man gir beskjed i god tid hvis man ikke kommer.
Da slipper vi å vente og førere slipper å kjøre forgjeves 40 mil !!
Så kom igjen, www.myrcm.ch .........
Roger Larsen 67.... Valdres
Meritter: Svømmeknappen i 1977
Comment